لوگوی آبیاران

پمپ هواده و دمنده

اصول کار کمپرسور پره ای و همانند بسیاری دیگر از موتور های هوای فشرده است. پره ها اغلب از آلیاژهای ریختگی مخصوص ساخته می شوند و بیشتر کمپرسور ها از نوع روغنکاری شونده می باشند. یک روتور که دارای پره های متحرک شعاعی است به صورت خارج از مرکز در محفظه استاتور نصب می شود. وقتی روتور می چرخد، پره ها به واسطه نیروی گریز از مرکز با دیواره های استاتور تماس برقرار می کنند. فاصله بین روتور و استاتور افزایش می یابد و هوا به داخل فرستاده می شود.

انواع پمپ هواده گرینکو

از بزرگ ترین تولید کنندگان پمپ های دمنده و مکنده شرکت بزرگ گرینکو می باشد، شرکت گرینکو دارای کارخانه بزرگی به مساحت ۱۰۸,۰۰۰ متر مربع در شهر ZEGUO کشور چین بوده که کار رسمی خود را از سال ۲۰۰۱ میلادی آغاذ کرده است.

از ویژگی های منحصر به فرد پمپ هواده GREENCO تامین فشار و دبی نسبتا بالا در دو حالت دمش و مکش می باشد این ویژگی، انتخاب و خرید بلوئر ساید چنل گرینکو را تسهیل بخشیده است، تامین فشار در بلوئر هوا گرینکو ما بین ۱۰ الی ۱۰۴۰ میلی بار برای مصارفی که نیاز به دمش هوا است خواهد بود و وکیوم ساید چنل GREENCO برای مصارفی که نیاز به مکش هوا هست فشار ما بین منفی  ۱۰ الی ۵۰۰ میلی بار را تامین می کند که فشار قابل توجهی در هر دو حالت می باشد.

انواع پمپ هواده گرینکو
2RB-210-7AA11
2RB-410-7AA11
2RB-510-7AA21
2RB-210-7AH16
2RB-410-7AH16
2RB-510-7AH26
2RB-610-7AH16
2RB-710-7AH37
2RB-810-7AH17
2RB-810-7AH27
2RB-910-7AH17
2RB-420-7HH46
2RB-520-7HH57
2RB-720-7HH57
2RB-820-7HH37

کمپرسور پره ای (Vane compressor)

اصول کار کمپرسور پره ای و همانند بسیاری دیگر از موتور های هوای فشرده است. پره ها اغلب از آلیاژهای ریختگی مخصوص ساخته می شوند و بیشتر کمپرسور ها از نوع روغنکاری شونده می باشند. یک روتور که دارای پره های متحرک شعاعی است به صورت خارج از مرکز در محفظه استاتور نصب می شود. وقتی روتور می چرخد، پره ها به واسطه نیروی گریز از مرکز با دیواره های استاتور تماس برقرار می کنند.

فاصله بین روتور و استاتور افزایش می یابد و هوا به داخل فرستاده می شود. هوا در محفظه های مختلف کمپرسور حبس شده و حجم این محفظه ها همزمان با چرخش کاهش می یابد. آنگاه پره ها از مقابل مجرای خروجی می گذرند و هوا تخلیه می شود.

کمپرسور حلقه روغنی (Liquid - ring compressor)

کمپرسور حلقه روغنی یکی از انواع کمپرسورهای جابجایی است که دارای نسبت فشار درونی می باشد. روتور این کمپرسور دارای پره های ثابتی است که به صورت خارج از مرکز در یک محفظه قرار گرفته و بخشی از آن با مایعی پر می شود. چرخ پره، مایع را به اطراف محفظه کمپرسور منتقل نموده و به واسطه نیروی گریز از مرکز، حلقه ای از مایع در اطراف محفظه کمپرسور تشکیل می شود. از آنجا که محفظه کمپرسور بیضی شکل است، حلقه ی مایع بصورت خارج از مرکز در اطراف روتور قرار می گیرد. حجم بین چرخ پره بطور متناوب تغییر می کند.

این کمپرسور اغلب دارای دو محفظه ی تراکم متقارن رو به روی هم است تا بدین ترتیب از اعمال نیروهای شعاعی بر روی یاتاقان ها جلوگیری شود فرایند خنک کاری در این کمپرسور و بصورت مستقیم است و به تماس بین مایع و هوا بستگی دارد، به این معنی که افزایش درجه حرارت بر روی هوای تراکم بافته خیلی کم است. هوا توسط مایع کمپرسور که بطور معمول آب است اشباع می شود. به منظور جذب معینی از عنصر تشکیل دهنده ی گاز و یا حفاظت کمپرسور در مقابل فرسودگی و خوردگی در مواقعی که گازهای تهاجمی تحت فشار قرار می گیرند، گاهی اوقات از مایعات دیگری نیز می توان استفاده کرد.

دمنده ها (Blowers)

به این علت که یک دهنده بدون تراکم سازی درونی کار می کند، کمپرسور جابجایی نیست. وقتی که محفظه تراکم در تماس با مجرای خروجی قرار می گیرد، هوای فشرده از قسمت تراکم رهایی می یابد. وقتی که حجم اتاقک فشار با چرخش های پیوسته کاهش می یابد، عمل تراکم صورت می پذیرد. بنابراین تراکم زمانی که در مقابل یک فشار هم سو قرار گیرد صورت می گیرد و بازدهی کمپرسور کاهش می یابد و سر و صدای زیادی تولید می شود.

دور روتور هم شکل ومتقارن که برخلاف جهت یکدیگر در محفظه دارای انتهای مسطح می چرخند، در محفظه استوانه ای کار می کنند. روتور ها به طور همزمان با یکدیگرو توسط چرخ دنده ی همزمان کننده ای می چرخند. دمنده های هوا اغلب روغنکاری نشونده می باشند. حتی اگر فشرده سازی دو یا سه مرحله ای در دسترس باشد بازدهی پایین باعث می شود آنها فقط در کاربردهای کم فشار و فشرده سازی تک مرحله ای مورد استفاده قرار گیرند. در اکثر موارد دمنده ها به عنوان پمپ های خلاء و عوامل پنوماتیکی به کار گرفته می شوند .

استعلام قیمت، ثبت سفارش و درخواست مشاوره خود را برایمان ارسال کنید
در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت.
 
پاسخگوی سوالات و دیدگاه‌های شما هستیم:

اطلاعات هویتی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هلدینگ آبیاران پویان آذر

مجموعه «آبیاران پویان آذر» یکی از بزرگترین تامین کنندگان عمده تجهیزات صنعتی در داخل کشور است که عرضه با کیفیت‌ترین محصولات از معتبرترین برندهای شناخته شده بین‌المللی را در طول 50 سال فعالیت تجاری خود برعهده داشته است. دانش فنی مونتاژ انواع دستگاه‌های ژنراتور برق در کنار ارائه کامل‌ترین نوع خدمات پس از فروش و گارانتی کالا ، این مجموعه را به بهترین گزینه برای مراودات بازرگانی در نزد شرکای تجاری وفادار خود تبدیل کرده است. ارائه بهترین قیمت بازار در کنار جلب رضایت و حفظ و نگهداشت مشتریان، از مهمترین استراتژی‌های هلدینگ «آبیاران پویان آذر» در طول سالیان طولانی فعالیت اقتصادی آن است.

ساماندهی
 
تندیس آبیاران
جشنواره وب ایران

دفاتر فروش

تبریز، میدان راه آهن، جاده سنتو، 200 متر مانده به پمپ بنزین
تهران، خیابان فتح، مابین فتح و شیر پاستوریزه، روبروی یخچال
شعبه دوم تبریز، چهارراه نادر، جنب ایستگاه آتش نشانی

کارخانه تهران: ابتدای بزرگراه شهید متوسلیان، خیابان فتح 5

کارخانه تبریز: قراملک، جنب دانشگاه صنایع و معادن

 
 


تمامی حقوق مادی و معنوی برای گروه صنعتی آبیاران محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری از محصولات و کاتالوگ های انحصاری آبیاران پیگرد قانونی دارد

تماس با واحد فروش
واتس آپ