لوگوی آبیاران

سیستم تولید برق و گرما CHP

انرژی مکانیکی تولید شده، برای راندن تجهيزات مکانیکی نظیر کمپرسور ها و یا ژنراتور های برق مورد مصرف قرار گرفته و همچنين انرژی حرارتی تولید شده برای گرمایش و سرمايش مورد استفاده قرار می گیرد و سرمایش با استفاده از واحد های جذبی که با آب داغ، بخار یا گاز های داغ عمل می نمایند، به دست می آید.

استفاده از تبدیل نیروی مکانیکی به نیروی الکتریکی تنها مختص تامین برق نیست. تولید انرژی گرمایی هم کارکرد ویژه دیگری از ژنراتور محسوب می شود که در مواقع نبود یا قطعی برق مورد استفاده قرار می گیرد.

CHP چیست؟

CHP) Combined heat and power) عبارت است از تولید همزمان انرژی الکتریکی (حاصل از انرژی مکانیکی موتور) و انرژی حرارتی مفيد با استفاده از یک منبع انرژی اوليه.

قیمت دیزل ژنراتور با سیستم CHP

تهیه، راهنمایی و فروش انواع دیزل ژنراتور با CHP و مشاوره خرید، نصب و راه اندازی، مشخصات فنی و جهت استعلام قیمت سیستم تولید برق و گرما CHP و یا خرید، با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

سیستم تولید برق و گرما

مزایای استفاده از CHP

  • ارتقاء بهره وری انرژی
  • تامین حرارت مطمئن و انعطاف پذیر
  • جلوگیری از آلودگی محیط زیست از طریق کاهش ورود دی اکسید کربن به محيط
  • كاهش هزينه ها
  • استفاده هر چه بيشتر از فضای ساختمان ها
  • کاهش مصرف سوخت
استعلام قیمت، ثبت سفارش و درخواست مشاوره خود را برایمان ارسال کنید
در کمترین زمان با شما تماس خواهیم گرفت.
 
پاسخگوی سوالات و دیدگاه‌های شما هستیم:

اطلاعات هویتی شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هلدینگ آبیاران پویان آذر

مجموعه «آبیاران پویان آذر» یکی از بزرگترین تامین کنندگان عمده تجهیزات صنعتی در داخل کشور است که عرضه با کیفیت‌ترین محصولات از معتبرترین برندهای شناخته شده بین‌المللی را در طول 50 سال فعالیت تجاری خود برعهده داشته است. دانش فنی مونتاژ انواع دستگاه‌های ژنراتور برق در کنار ارائه کامل‌ترین نوع خدمات پس از فروش و گارانتی کالا ، این مجموعه را به بهترین گزینه برای مراودات بازرگانی در نزد شرکای تجاری وفادار خود تبدیل کرده است. ارائه بهترین قیمت بازار در کنار جلب رضایت و حفظ و نگهداشت مشتریان، از مهمترین استراتژی‌های هلدینگ «آبیاران پویان آذر» در طول سالیان طولانی فعالیت اقتصادی آن است.

ساماندهی
 
تندیس آبیاران
جشنواره وب ایران

دفاتر فروش

تبریز، میدان راه آهن، جاده سنتو، 200 متر مانده به پمپ بنزین
تهران، خیابان فتح، مابین فتح و شیر پاستوریزه، روبروی یخچال
شعبه دوم تبریز، چهارراه نادر، جنب ایستگاه آتش نشانی

کارخانه تهران: ابتدای بزرگراه شهید متوسلیان، خیابان فتح 5

کارخانه تبریز: قراملک، جنب دانشگاه صنایع و معادن

 
 


تمامی حقوق مادی و معنوی برای گروه صنعتی آبیاران محفوظ بوده و هرگونه کپی برداری از محصولات و کاتالوگ های انحصاری آبیاران پیگرد قانونی دارد